آسودگی خاطر و رضایت مندی شما بالاترین اولویت ما و همکاران ما در مجموعه خرید سبز می باشد و در این راستا میکوشیم تا هر سفارش به بهترین نحو ممکن به دست شما مشتریان گرامی برسد. با این وجود گاهی ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، به هردلیلی با مشکلاتی روبرو شوند که درچنین مواردی خدمات پس از فروش خرید سبز در مورد این دسته از عزیزان راهگشا خواهد بود. کلیه محصولات ارائه شده در خرید سبز با توجه به توضیحات آنها اصل و یا در صورت استوک بودن دارای کیفیت بالا بوده و شامل گارانتی و مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا می باشند.
– اشکال و یا ایراد فنی حداکثر باید تا 7 روز کاری پس از ثبت موفق سفارش، به اطلاع همکاران ما در مجموعه خرید سبز برسد در غیر اینصورت امکان استفاده از این سرویس مقدور نمی باشد.
– ارائه کارتن و جعبه اصلی محصولات در هنگام استفاده از این سرویس الزامی است و مشتریان محترم باید تا پایان 7 روز مهلت استفاده، از دور ریختن آنها جداً خودداری کنند.
– نوشتن هرگونه برچسب یا توضیحات، آدرس و هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
– این سرویس شامل اشکالهای ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا) که در اثر استفاده نادرست کاربر ایجاد شده باشد ؛ نمی شود.
– وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش خرید سبز از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.
نکته مهم : به هیچ وجه کالا به صورت حضوری تعویض نخواهد شد. همچنین به هیچ وجه کالا قبل از تست واحد فنی پس گرفته یا تعویض نخواهد شد.
– در صورت وجود مغایرت، قابل مشاهده کالا قبل از استفاده مانند رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.بدیهی است در این صورت امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اولیه یا بستهبندی اصلی خود خارج نشده باشد.
– در صورت تشخیص مغایرت پس از باز کردن بسته بندی ، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
– آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش خرید سبز از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.
نکته مهم : به هیچ وجه کالا به صورت حضوری تعویض نخواهد شد. همچنین به هیچ وجه کالا قبل از تست واحد فنی پس گرفته یا تعویض نخواهد شد.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات موجود باشد لذا از دور ریختن آن ها جداً خودداری نمایید. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به خرید سبز بازگردانده شود. نوشتن هرگونه برچسب یا توضیحات، آدرس و هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
– اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، این امکان وجود دارد و مشتری باید قبل از ارسال کالا این موضوع را به واحد پیگیری سفارشات خرید سبز اطلاع داده دهد.
– اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، به دلیل رعایت حقوق کلیه مصرف کنندگان عزیز و قوانین و مقررات صنفی، امکان مرجوع شدن کالا به هیچ وجه وجود ندارد.
– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید و از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش خرید سبز جداً، خودداری کنید.
– جهت ارسال کالا، آن را در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی نمایید و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند جعبه، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، بند و قطعات بسته بندی را به همراه کالای اصلی ارسال نمایید.
– نوشتن هرگونه برچسب یا توضیحات، آدرس و هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد. در صورت نیاز، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا یک قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.
– ارسال فاکتور خرید و کارت گارانتی همراه کالا الزامی است.
– در صورتیکه کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده بود، از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت گرفته یا کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانهای بنویسید.
– مشتریان ساکن تهران میتوانند جهت هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با خرید سبز تماس بگیرند.
– مشتریان ساکن سایر شهرها میتوانند جهت بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده نمایند.
لازم به ذکر است که هزینههای بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینهها ندارد.
– از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری نمایید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته و سپس آن را ارسال کنید.
– بسته خود را به آدرس-استان تهران – شهر تهران – خیابان فاطمی – خیابان هشت بهشت – مجمتع هشت بهشت – طبقه منفی 2 – کدپستی 1414744511 – واحد خدمات پس از فروش ارسال کنید.
– در صورت تائید ایراد فنی از نظر وجود مغایرت فنی ، فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش ، هزینههای ارسال به عهده خرید سبز است.
–در صورت تائید ایرادهای اعلام شده توسط مشتری توسط کارشناسان خدمات پس از فروش خرید سبز، کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری میتواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند.
تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ خرید سبز بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال میکند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز میکند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، مابه تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه میشود. برای کالاهای گرانتر، مشتری تفاوت را پرداخت میکند و برای کالای ارزانتر، خرید سبز تفاوت را به حساب مشتری واریز میکند.
– اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمیکند و خرید سبز در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچگونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا درج شده در فاکتور به مشتری را میپذیرد.
– پس از دریافت و پذیرش کالا توسط خرید سبز، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، بین 48 تا 72 ساعت کاری زمان خواهد برد.
– از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
– ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش خرید سبز است.
با شماره تلفن 88989037 – (021) واحد خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
و یا پیام خود را در صفحه “تماس با ما” برای خدمات پس از فروش ارسال کنید.